+ 45 66 12 82 22

Vores rådgivere sidder klar ved telefonen mandag til torsdag mellem 08.00-16.00 og fredage mellem 08.00-15.00.

Adresse

Vi har gratis afhentning på:

Ærøvej 8
5800 Nyborg

Info@dk-tec.dk

Er du i tvivl, har du en god historie, eller foretrækker du bare at kommunikere på mail? Vi besvarer alle mails samme dag. Hver dag. Året rundt!

Medarbejdere

Torben Østerberg

Adm. direktør

torben@dk-tec.dk+45 21 23 10 74

Bent Stampe

Salg & rådgivning

bs@dk-tec.dk+45 40 12 86 26

Thomas Sørensen

Salg & rådgivning

tws@dk-tec.dk+45 31 61 07 71

Rikke Dyrbye

IT & Marketing

rd@dk-tec.dk+45 21 65 34 25

Julie Andersen

Bogholder

jpa@dk-tec.dk+45 31 65 28 61

Olivia Øhrstrøm Omann

Marketing Manager

olivia@dk-tec.dk+45 31 51 58 04

Ofte stillede spørgsmål

Eftersalgsservice & reservedele

  • Hvad betyder eftersalgsservice i forhold til reservedele?

    Når bestiller din maskine eller dit redskab hos DK-TEC, garanterer vi, at du efterfølgende kan få service og reservedele, der passer til den eksakte model. Her er der altså ikke behov for at søge nettet, loppemarkeder og aviser tynde efter reservedele.

  • Hvordan finder jeg de rigtige reservedele?

    Når du modtager din maskine eller dit redskab, modtager du samtidig en scankode, som kan scannes med enhver smartphone med kamera. Når du scanner denne kode, kommer du automatisk ind på produktsiden for dit specifikke produkt. Her finder du alle reservedelene i bunden af siden. Hvis du ikke længere har scankoden, kan du altid finde din maskine på DK-TEC.

    Hvis du ikke længere kan finde din maskine eller dit redskab, er du velkommen til at kontakte os. Vi hjælper dig hellere end gerne på vej!

Levering

  • Hvorfor skriver i "I de fleste tilfælde har du din maskine allerede i morgen"?

    Hvis du bestiller din maskine eller dit redskab inden kl. 14.00 (alle hverdage), sender vi altid din ordre samme dag.

    Hvis du skal have et redskab med påsvejset fæste eller andre svejseopgaver, skal din ordre lægges inden kl. 12.00 - ellers kan vi ikke garantere for, at vi når at afsende samme dag. 

    Når vi ikke tør love, at du har din maskine samme dag, er det fordi, der altid kan gå noget galt i forhold til leveringen og i den virksomhed, der håndterer den. Vi tør dog godt påstå, at langt langt de fleste har modtaget deres maskine eller redskab allerede dagen efter! 

  • Hvad koster leveringen?

    Hvis du bestiller din ordre inden for Danmarks grænser (gælder for alle brofaste øer), opnår du automatisk gratis levering på alle ordrer over 2.500 (excl. moms). Hvis du ønsker at købe for mindre, finder du leveringen ved at lægge dine varer i kurven og derefter klikke dig ind på kurven, hvor du kan se leveringsprisen. 

    Hvis du bor uden for Danmarks grænser kan du lægge de ønskede varer i kurven, gå til kurven og vælge det land, du befinder dig i. 

    Prisen for levering vil altid variere fra produkt til produkt, medmindre du som dansk kunde bestiller for mere end minimumsbeløvet. Dette skyldes store forskelle på vores varers størrelse, og dermed også vægt og fragtpriser.

  • Leverer I til Norge og Sverige?

    Det kan du tro! Du kan læse mere her, hvis du klikker her.

Rådgivning

  • Kan I hjælpe med at finde det rette redskab til min traktor/minilæsser/ATV?

    Ja, det kan du tro! 

    Vi hjælper dig hellere end gerne med at finde lige præcis dét redskab, der passer bedst til dine ønsker og behov.

    Vi kan ikke prale af at kende alle typer og modeller af traktorer, minilæssere, ATV'er osv., men i langt langt de fleste tilfælde kan vi sagtens finde frem til de rette redskaber ud fra en indgående viden om mål, HK.-krav, osv. 

  • Kan I servicere/reparere min maskine/mit redskab?

    Hvis din maskine/redskab er gået i stykker ved leveringen eller viser sig at have medfødte fejl, der medfører, tager vi selvfølgelig ordren retur og sørger for at udføre de nødvendige reparationer! 

    Vi kan desværre ikke tilbyde at udføre almindelige reparationer, årlig service, osv., men vi rådgiver dig hellere end gerne til, hvordan du selv kan gøre. Derudover garanterer vi, at du ALTID kan finde reservedele til de produkter, som du har købt hos DK-TEC. Det gælder naturligvis i hele maskinens levetid.

    Her tager vi dog forbehold for større udefrakommende begivenheder, som eksempelvis fabrikslukninger og lignende. Dette har vi dog aldrig oplevet. 

  • Jeg er I tvivl om, hvordan jeg bruger min maskine/redskab. Kan I hjælpe?

    Ja, selvfølgelig!


    Vi gør meget ud af at optage videoer, hvor vi viser, hvordan du bruger vores forskellige redskaber/maskiner. Vi er dog endnu ikke nået rundt om samtlige varer i sortimentet.

    Hvis du alligevel skulle have spørgsmål til anvendelsen af vores varer, er vi hellere end gerne behjælpelige med at rådgive dig telefonisk. I mange tilfælde kan vi også optage en video til dig, hvis du ønsker en visuel forklaring.

Delivery in the rest of the world

  • I don't live in Denmark, Norway or Sweden. Can you deliver to me?

    Yes of course!

    We offer easy delivery to all of Europe. To see the delivery fees - please put the desired machines/equipment in the basket, and choose your respective country when you go to the checkout page. The delivery price will appear automatically.

    If you are located out of Europe - please contact us! We would love to deliver to you as well.